Willekeurig Artikel


 
Bekijk ook
 

Fruitdieet

 

 
Fruitdieet
 

Recensies: ,
 
Beoordeling
 
 
 
 
 
2/5


 

Wat is er goed aan?


Snel gewichtsverlies binnen korte tijd.

Wat is er slecht aan?


Het gewichtsverlies is met name vocht en geen vet.



 
Lees Meer Over Het Dieet
 
 

Bij het fruitdieet mag je alleen maar groenten en fruit eten. Dat lijkt misschien niet veel maar er zijn zoveel verschillende soorten fruit en groenten dat je je de eerste tijd niet verveeld. Het dieet is er ook niet voor bedoeld om voor lange tijd gevolgd te worden. Je krijgt doordat je alleen fruit en groenten niet alles binnen wat het lichaam nodig heeft. De groenten en fruit bevatten veel vitamines en mineralen maar dat is niet voldoende. Het fruitdieet wordt meestal voor maximaal een week aangeraden.

Eiwitten bij het fruitdieet
Je mag tijdens het fruitdieet ook iedere dag een eiwitbron eten. Dit is ervoor bedoeld om je spiermassa te sparen. Dit kan bijvoorbeeld door het eten van een salade met kip of en eiersalade. Tijdens het dieet mogen er geen koolhydraten gegeten worden zoals suikers, pasta of brood.

Populaire tip

Een dieet te moeilijk? Begin dan eerst met eiwitrijke maaltijden. Fitchef kan je helpen met ruim 240 pagina's over eiwitrijke voeding.

Bezoek Fitchef

Beginnen met het fruitdieet
Het makkelijkste om te beginnen is door iedere week wat uit je eetpatroon te schrappen. De stap naar het fruitdieet is dan minder groot. Je zult in het begin met name moeten wennen aan het gebrek aan koolhydraten. Dit kan leiden tot een gebrek aan energie, hoofdpijn en geïrriteerdheid.


0 Reacties



Wees de eerste om te reageren!


Geef je reactie


(required)